Ugrás a fő tartalomra

13. Rész

V.G.

-  Harry, azt elfelejtetted említeni, hogy egy ekkora házban laksz - ámulok el, mikor megállítja a kocsit egy hatalmas, fehér ház előtt.
-  Sajnálom, akartam szólni, de olyan jó kedved volt.
-  Igazán figyelmes tőled. Biztos nem rossz házhoz hoztál?
-  Nézzük a reális dolgokat. Milliárdos vagyok... Nem fogok egy kupiban lakni. Semmi értelme nem lenne. Eleget jótékonykodok és míg így is megengedhetek magamnak egy ilyen házat. 
-  Elnézést. Hallgatni fogok - süppedek bele a kényelmes bőr ülésbe.
-  Induljunk, M tuti kikésztette a bébiszittert.
-  És mi van, ha nem fog kedvelni?
-  Játszottatok már együtt, akkor kedvelt. Miért lenne ez most másképp?
-  Nem tudom, a gyerekek agya elég kifürkészhetetlen.
-  Oké, igen csak érdekes meglátás. De gyere be, mert a végén felkeltjük valaki érdeklődését.
-  Biztosan mindenki figyel minket - vágom oda cinikusan, mire csak egy hasonló pillantás lesz a válasz, nyilván követték a feltűnő terepjárót, aminek sajnos a fél világ ismeri a gazdáját.
-  Lehet be tudlak csempészni, de ahhoz be kell másznod egy kukába és furnérlapnak álcáznod magad - nevet felszabadultan és kulcsai után kezd kotorászni.
-  Lehet megütlek, de ahhoz tovább kel folytatnod a hülye beszólásokat.
-  Jogos. Gyere - mondja, majd megragadja a kezem és beránt az ajtón.

   Megbillenek egy kicsit, de karját azonnal derekamra simítja, így  nem esek orra, azonnal, ahogy a házába érek. Eltolom magamtól és vörös fejjel nézek fel rá, de csak egy nagyképű vigyor a válasza reakciómra. Hú, de bemosnék neki egyet.

   Haragom azonnal elillan, amint jobban körülnézek. Egy kisebb előszobában vagyunk, aminek falai tört fehérek és két kisebb lépcső segít eljutni a nappaliba, ami annyira elegáns, hogy ha nem a göndör srác engedett volna be, azt hinném az anyja háza. Kicsit el is képedek, de lenyelek egy csípős megjegyzést, hogy cipőmet lerúgva, sietős léptekkel mehessek a házigazda után.

-  Szóval, ez itt az egyik nappali, ezt a vendégeknek tartom fenn, ide többet járok. Bár, amennyit itthon vagyok, inkább egy szellem járta helyiség ez is, akárcsak a ház többi része. Gyere, megmutatom a többit is, ha érdekel.
-  Vezess, mester - kuncogok, de ő egyetlen rosszalló pillantással elhallgattat.

   Egy valamire rájöttem vele kapcsolatban. Nem szereti, ha kinevetik, vagy szórakoznak vele. Annak ellenére, hogy a videókban komolytalannak tűnik, néha annyira hűvös és zárkózott, hogy még nekem is kapkodnom kell a fejem, mert nem tudom követni. Egyszer ilyen, egyszer pedig olyan, mint egy lány mielőtt megjönne neki.

-  Ez itt a konyha, itt vagyok a legkevesebbet, de azért ha itthon vagyok mindig én főzök. Az ott az ebédlő és a lépcsőn felfelé pedig vannak a hálók és a fürdőszoba. M nyilván a hátsó kertben van és pancsol, vagy a délutáni pihenőjét tölti fenn a szobájában.
-  Most megkérdezhetem mitől lettél ilyen? - bukik ki belőlem, pedig még csak végig se gondoltam mi az ördögöt akarok ezzel kérdezni.
-  Milyen? - förmed rám, amitől összerezzenek. Félek tőle azt hiszem.
-  Szerintem ha hozzád érnék szétszúrnál a tüskéiddel. Mondtam valami rosszat?

   Választ ugyan nem kapok, de nem is kell, ugyanis egy szöszi kislány rohan le a lépcsőn, nemsokkal később pedig mögötte megjelenik egy nagyon csinos, fekete hajú lány is. Ahogy nézi Harryt, szinte felfalja a szemével, de ahogy látom őt ez egyáltalán nem érdekli. A kislányt ölbe veszi és hatalmas puszikat ad arcára. Olyan édesek együtt, hogy az valami hihetetlen.Nézem őket és mindent elfelejtek, még azt is, hogy megint elkezdtem szédülni. Megkapaszkodok a korlátban és olyan erősen szorítom azt, hogy ujjaim elfehérednek, de ajkamról egy percre sem fagy le a mosoly. Nem engedhetem, hogy gyengének lássanak, azt már nem.

-  Kathy, nagyon köszönöm, hogy vigyáztál az unokahúgomra - fordul most az énekes a fekete hajú lányhoz, aki csak tündérien mosolyog, nyilván rajongó.
-  Semmiség, máskor is szívesen jövök.
-  M, maradj itt egy kicsit Vikivel, én kikísérem Kathyt - teszi le a kislányt, majd rám kacsint és a bébiszittert óvatosan megfogja könyökénél és kifelé vezeti.

   Rövid kínos csend következik, amikor én nézek a kislányra és megpróbálom összeszedni magam, hogy normális állapotban tudjak vele kommunikálni, ő pedig csak hintázik talpán és kedvesen mosolyog. Vagy felméri a gyenge pontomat.. nem tudom. Sosem voltam jó a gyerekes dolgokban. Valahogy nem találtuk meg a közös nevezőt.

N.H.

  Viki háza nem olyan, mint ahogy elképzeltem. Bár emeletes és otthonos, nem illik a lányhoz, mert semmit nem ad vissza a személyiségéből. Mondjuk az is igaz, hogy a szüleivel él. Jobb lenne, ha lenne egy saját lakása, hogy ne függjön az apjától és az anyjától. Minden letisztult és szerény, nagyon ... nagyon ... érdekes. 

-  Viki szobáját mikor nézzük meg? - kérdezi kaján vigyorral a képén Louis.
-  Soha nem mehetsz az unokatesóm szobájába - figyelmezteti mérgesen El, majd elröhögi magát - Balra a második ajtó. Csak ne nyúlj semmihez.
-  Oké, itt az idő felfedezni a házat! - kurjantja el magát Zayn és máris vágtat felfelé, mint valami vadállat. Fejcsóválva nézek utána, de hamarosan azon kapom magam, hogy én is a bűvös szoba ajtajában állok és meredek haverom kezére, aki a kilincset szorongatja.
-  Ki megy be először? - kérdezem vigyorogva.
-  Nem sokszor voltam úgy lány szobájában, hogy nem ő hívott be - von vállat Lou.
-  Akkor majd én - lök félre minket Liam, amivel mindenkit meglep.

  Az ajtó kitárul és mi egy vörös szobában találjuk magunkat. A szavam is eláll, mert nem számítottam ilyen intenzív színekre, de ezek szerin az embert érhetik meglepetések. Az ágy fel van forgatva, látszik sietett a tulajdonosa. A számtalan párna pedig szanaszét hever a földön, asztalon és szekrényen. Cipők sorakoznak a fűtőtest előtt, arra várva, hogy a tulajdonos felvegye őket. 

-  Oké, őszinte leszek, én egy apácaszobára számítottam - buggyan elő Zaynből a nevetés.
-  Miért?
-  Nem tudom. Annyira kis mimózának tűnik a csaj. Nem gondoltam volna, hogy egy szado - mazo szoba hangulatú helyiségben alszik.
-  Mindenki okozhat meglepetéseket. Ez pedig határozottan egy kellemes meglepetés. Legalább Harrynek nem kell majd olyan keményen tepernie, hogy a bugyijába jusson.
-  Ez nem csak nekem tűnt fel? - kérdezi Li vigyorogva.
-  Szerintem mindenkinek feltűnt. Mondjuk én izgalmasabb végkifejletre számítottam... Esetleg olyanra, amiben Lou és Harry vérre menő harcot vívnak a csajért.
-  Nem zavar, hogy én is itt vagyok? - szólal meg Lou, mire mi csak jól kiröhögjük.
-  Haver, csak a vak nem vette észre, hogy bejön neked a csaj. De ahogy látom hamar váltottál.
-  Csukd be azt az ajtót! - förmed rá Louis Lire, aki engedelmeskedik - Nem akarom, hogy El meghallja a sikolyotokat, mikor megverlek benneteket.
-  Most mi van? 
-  Ide figyeljetek rám. Most nagyon alaposan. Viki tetszett, nem is kicsit, de aztán megjelent Eleanor és ő jobban tetszik. Amint pedig ti is láthatjátok, senkit nem zavar ez a pártfordulás. Viki túl jól elvan Hazzával, az én dolgaim pedig remekül alakulnak Ellel, csak el kell hívnom randira. 
-  Amilyen gáz vagy, jövő ilyenkor se hívod el.
-  Csak figyeld meg. Ma a bulin el fogom hívni egy randira, mondjuk filmezni, vagy valami.
-  Túl romantikus vagy, Tomlinson. Szerintem ha magadhoz hívnád el és mondjuk egész nap a medencében volnátok, szerintem azt se bánná.
-  Még kitalálom. De ti legyetek szívesek nem beleavatkozni a dolgaimba, mert sok mindent kell átgondoljak.
-  Haver, te tényleg bele fogsz őrülni egyszer a nőügyeidbe - röhög fel Zayn.
-  Perrievel, hogy állnak a dolgok? - vonja fel a szemöldökét Liam, tudjuk, hogy ezzel ideget szúrunk.
-  Ki van borulva, mert megint ugrik a közös program, de eljön. Remélem nem lesz jelent.
-  Majd feljöttök ide és romantikus összebújásban élvezitek végig az estét, míg mi seggrészegre isszuk magunkat a földszinten.
-  Hanyagoljuk a témát, most inkább menjünk vissza, mert El szétrúgja a seggünket.

  Lemegyünk, de ott csak egy ijedt Elt találunk, lerogyva a kanapéra, kezében a telefonjával, melynek képernyője még mindig világít. Mered maga elő, míg  a készülékből ijesztően ismerős hang kiabálja a nevét, nem is kis decibelen. Odarohanok és kezembe veszem mobilját, majd a fülemhez szorítva beleszólok.

-  Mi baj, Harry? - kérdezem ijedten.
-  Viki kórházba került, azonnal műtötték. Itt vagyok egyedül, fogalmam sincs mit csináljak. Ide tudtok jönni? - hadarja barátom ijedten és hallom hangján, hogy tényleg nagyon frusztrált.
-  Negyed óra és ott vagyunk - biztosítom, majd bontom a vonalat.

E.C.

If she's ugly? I wanna be ugly as her :3 She is perf
-  El, nyugodj meg. Minden rendben lesz - fogja meg kezem Lou, miközben a kórházba száguldunk.
-  Nem, semmi nem lesz rendben. Az unokatestvéremet megműtötték, most pedig eszméletlenül fekszik egy kórházi ágyon és Harrynek nem mondták meg, hogy mi baja van - hadarom idegesen és előveszem telefonomat, hogy felhívjam Viki szüleit, hogy mi is történt.

   Második csörgésre veszik csak fel és amint elmondom nekik mi történt hallom, hogy kocsikerekek csikordulnak a vonal túl végén, autók dudálnak és valaki beletapos a gázba, ugyanis a kerekek kipörögnek. Fél úton voltak Holmes Chapel felé, mikor hívtam őket. Azt mondták két, maximum három óra múlva Londonban lesznek.

-  Itt is vagyunk - fékez le Lou, mire mind a négyen kis is pattanunk a kocsiból.

   A parkolóban kiszúrjuk Harry kocsiját, tehát ő hozta be Vikit, mikor rosszul lett. Berohanunk, majd miután megkapjuk az utasításokat felsietünk a negyedik emeletre, melynek várójában egy ideges fürtös fiú fogad minket, az egyik várói székben pedig ott babázik M. Szerintem a prücsöknek fogalma sincs, hogy mi is folyik körülötte.

-  Végre itt vagytok! - rohan oda hozzánk, arcról tükröződik kétségbeesése és mindaz, amin az elmúlt egy órában keresztül ment.
-  Most már itt leszek én, te elmehetsz haza, M - nek nincs mit keressen egy kórházban.
-  Itt a helyem. Nem hagyhatom magára, mert ez az én hibám volt - fakad ki és idegesen zsebre vágja a kezét.
-  Miről beszél, Harry? - nézünk rá mind, magyarázatot várva.
-  A tegnap miután elmentetek rosszul lett. Azt mondta hagyjam annyiban, mert nem vészes. Ha kicsit jobban vigyázok rá és nem hagyom, hogy a maga feje után menjen, akkor lehet, hogy nem lenne ilyen súlyos. Most utálni fog egész életében, mert az én hibámból tart ott, ahol...
-  Ez marhaság. Ha meg kellett műteni, azt csakis a saját önfejűségének köszönhette. Nem okolhatod magad amiért Viki ennyire konok.
-  Már hogyne tehetném? Ha azonnal behozom tegnap a kórházba akkor...
-  Önök Viktoria Gates hozzátartozói? - szakítja félbe a doktor Harry önmarcangoló monológját.
-  Igen, én az unokatestvére vagyok, ők pedig a barátai.
-  Maguk zenészek, nem? - mutat közbe az öt srácon.
-  Azok vagyunk, de ha autogramot mer kérni garantálom, hogy holnap nem kell munkába jönnie! - reagál Harry talán kicsit túl hevesen is.
-  Nyugodj meg, haver. Minden rendben lesz - fogja le a fürtöst Lou, mire az kicsit lenyugszik, de szemében még mindig ég a harag.
-  Kisasszony, beszélhetnénk? - néz most rám a doktor, mire összerezzenek.
-  Természetesen - bólintok és már követem is az orvost.

   Nem messze megállunk egy folyosón, minden hideg és fehér, szinte ijesztő. A doktor arca semmi jót nem sejtet, így nekem is elkezd futkosni a hátamon a hideg. Valami rosszat sejtek.

-  Mi baja Vikinek? - töröm meg a csendet, mert nem bírom tovább.
-  A kisasszonynak PCOS szindrómája van.
-  Micsodája? - kérdezek vissza, mert még soha nem hallottam erről a betegségről.
-  Policisztás Ovárium Szindróma. De a jó hír, hogy gyógyítható.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ez lett volna a rész, remélem érdekes volt és kicsit váratlan.
A folytatással nem tudom mikor jelentkezem, de majd igyekszem.
Legyetek jók!
Puszi:*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fogd a kezem... Nézd, hogy remegek

Amelie  " Ha minden összesítek csak azt az egyet bánom, hogy gyenge voltam. Hagytam, hogy az emberek megbélyegezzenek, elkönyveljenek annak, ami nem is voltam. Bántottak és minden szavukkal eltiportak. A padlón voltam, de szerencsém volt Vele, aki felemelt és segített megmutatni a világnak, hogy félreismert, hogy igenis erős vagyok nem számít mit mondanak. Ezért hálás vagyok az életnek, hogy elém sodorta azon a napon, amikor már minden veszni látszott. " Sierra " Azt mondják a férfi mindenek felett áll, hogy ő az egyedfejlődés csúcsa. Ahhoz képest elég egy félmosoly és azonnal csaholó kiskutyákká változnak, akinek minden szerve megszűnik funkcionálni, egyedül a kis kukac a nadrágjában kezd ficánkolni. Sekélyesek és kiszámíthatóak, nekem pedig pont erre volt szükségem. Egyetlen dologra tartottam jónak őket, a szexre, egészen addig míg nem találkoztam vele. Ő megtanított arra, hogy nem mindegyik egyforma és ő a legkülönlegesebb. Vajon meg tudok maradni abba

Társírók kerestetnek!

Aloha, kedves idetévedő! Ha itt vagy, és ezt olvasod, akkor nyilván megfordul a fejedben, hogy mire is készülök. Nos elárulom neked. Nem is olyan régen elmeséltem, hogy az új történetemnek négy főszereplője lesz, és a minap ráeszméltem arra, hogy nekem bizony elég komoly fejtörést fog okozni négy/öt karakter megformázása, ezért a segítségeteket kérem. Nem nagy feladat és tényleg nagyon jó lenne, ha jelentkeznétek, mert fontos lenne.    Tehát, három kiadó hely van, azt is megmondom, hogy hol ( Niall, Zayn és Liam rajongók előnyben ). Az első karakter, akinek " gazdát  " keresek, az:   Sierra  - Ide erősen perverz fantáziával megáldott jelentkezőket várok, akik betöltötték legalább a 16-t. Nem másért, csak van néhány elképzelésem a szereplő viselkedésével, beszédével és az egész karakterével kapcsolatban. Az ő rossz hobbija, hogy minden éjszaka más férfit cipel az ágyába és gondolom kitaláltátok, nem sakkoznak a hálószobában. Az én ötletem az volt, vagyis jobb

Ötödik rész

Aloha! Megjöttem a résszel, ami ma elég korán érkezik, ugyanis ma korán keltem. A következő rész természetesen még nincs kész, de mit is várunk tőlem? Viszont, itt az idő egy kis zárójelet nyitnom, ugyanis kétségbeejtő, ami itt folyik. Ismertek, tudjátok, hogy nem szoktam a kommentekért nyávogni, mert az nem az én stílusom, de amikor részről részre egy sem érkezik, az elgondolkodtat.... Tényleg ennyire rossz az írásom? Vagy valamit rosszul csinálok? Nekem is át kellene állnom arra a logikára, hogy nincs friss rész, míg nem jön össze N számú hozzászólás? Oké, az nem én vagyok, de néha, csak szökő évente egyszer-kétszer, jól esne pár sor. Oké, abbahagytam, mert ezt még leírni is fura. Vissza a kellemesebb dolgokra. Gondolkodom egy egészen új történeten, aminek Liam lenne a férfi főszereplője, mivel valljuk be....Deeeyuuum, nagyon jól néz ki a mi kis cukorfalatunk. Szóval, csak ennyit akartam, legyen további szép napotok! Millió ölelés, C. 05.   Az esküvő hamarabb eljöt