Ugrás a fő tartalomra

6. Rész

H.S.

-  Hol van már a piám?! Niall, mit tökölsz már annyit?! - ripakodok haveromra, aki elvállalta, hogy megkeveri a koktélokat.
-  Csitulj már, ember! Máris jövök. - érkezik a válasz és hamarosan tényleg megérkezik egy tálcát lavírozva, szájában egy buktával.
-  Honnan van folyton kajád? - veszem el tőle az egyik poharat.
-  Lou csaja adta nekem még reggel. Beugrottam a pékségbe, ahol dolgozik és mivel megígérte, ezért kaptam tőle ötöt.
-  Komolyan együtt vannak? - huppan le közénk Liam.
-  Még nem, de ki volt utolsó csaj, aki bemutatott nekünk?
-  Emlékszem... Az a lány nagyon jól nézett ki. Nem is értem miért mentek szét.
-  Azért, mert a lány végül kihasználta. Emlékezz kérlek mennyit szenvedett. Jó, hogy vége lett annak a szarságnak. - csóválja fejét Zayn.
-  Reméljük ez jobb lesz. Nagyon rendesnek tűnik igazából. - terpeszkedik el a napozóágyon szőke barátom és legyűri a bukta utolsó falatját.

  Nagyon remélem, hogy ne arról van szó, akire gondolok és nem az én szőkém fog bevonulni Lou mellett, mert akkor elképzelhető, hogy visszamegyek a hotelbe, bezárkózok egy üveg vodkával és élvezem menyire alone is vagyok igazából. Idegesen szorongatom a pohár talpát és figyelem, hogy a fiúk marháskodnak. Liam nagyon jókedvű, hiszen minden rendben vele és a barátnőjével és Zayn is hasonlóan. Niall meg ott van a kajával és minden egyes rajongó csajjal, akikbe belezúg egy koncert alatt.

-  Megjöttek! - pattan fel Niall és ledobva a poharát, ami a medencében landol, rohan a kapu felé.
-  Komolyan úgy viselkedsz, mint egy ötéves. - rázom a fejem és utána sétálok.
-  És mégis itt vagy velem.... - röhög fel jóízűen.
-  Igen, mert.... - kezdek bele, de nyílik a kapu és Lou meg az új csaja lépnek be.

   Torkom elszorul a látványtól. Lou ugyanis büszkén vonul be az ÉN szőkémmel. A lány mosolyogva és mégis szégyenlősen baktat barátom mellett és bennem elroppan valami. Nem tudom, hogy mi és nem is tudom mi váltja ki, de mégis... Nagyon rosszul esik. Csak nézem őket, kívülről lazán mosolygok és belül összetörök. Annyira szép és kívánatos, hogy szinte beleborzongok, ahogy barna szemei végigpásztázzák meztelen felsőtestem és arcom, majd kedvesen rám mosolyog.

-  Srácok, ő itt Ria Gates. - mutatja be végre a lányt nekünk. - Ria, ők itt Zayn, Liam és Harry. Niall-el már találkoztál.
-  Úristen, el se hiszem, hogy tényleg itt vagyok. - ámul el a lány minden bevezetés nélkül.
-  Mondtam, hogy rajongó. - súgja oda Liam.
-  A barátnőim ölnének ezért, én pedig itt vagyok és elárulom őket.
-  Én megmondtam, hogy nem. - horkan fel Niall, mire kitör belőlünk a nevetés.
-  Mellesleg örülök a szerencsének. - jön oda hozzánk és mindenkit két puszival köszönt.

   Kizökkent a magabiztossága és éppen csak sikerül rendeznem vonásaimat mire odaér hozzám. Lábujjhegyre áll és úgy hajol hozzám. Viszonozom pusziját, közben beszívom narancs és friss kenyér illatát, ami nyilván a pékségben járta be bőrét és haját. Ereimben száguldani kezd a vér és nem értem miért, hiszen ő Louis barátnője lesz, nem az enyém.

-  Mi már találkoztunk, nem? - kérdez rá, amivel kizökkent a gondolatmenetemből.

   El se hiszem, hogy emlékszik rám?! Míg kívül a leglazább arcomat mutatom belül egy mini ünnepség játszódik le bennem, hiszen azt hittem, azt hittem észre se vett a kávézóban. Csak bólintok egyet, közben magamban életre kel a hiperaktív énem és úgy pattog bennem, min t egy gumilabda, aki jó alaposan megdobtak és most nem bír leállni. Legszívesebben úgy vigyorognék, mint egy hülye, de viselkednem kell kell. Hallod, Hazza....VISELKEDJ!!! - korholom magam és az örömkitörés helyett csak egy egyszerű " Ja "- val elintézem.

-  És a húgod itt van? - érdeklődik ártatlanul.
-  Nincs semmif... - kezdeném azonnal, de aztán eszembe jut M. - ő nem a húgom, hanem az unokahúgom, Marie.
-  Sajnálom, nem akartam hülyeségeket beszélni. - pirul el.
-  Ugyan, Hazza folyton azt csinálja, fel se vedd. - csimpaszkodik Ria nyakába Liam.
-  Ha ezt Danie meglátja szétrúgja a seggedet, Liam. - szólok rá viccelődve és kicsit sértődötten veszi a lapot.
-  Igazából hol pakolhatok le? - fordul körbe Ria és kérdőn mered mikor kire.
-  Majd én megmutatom. - csapok le azonnal a lehetőségre és derekára téve a kezem, meg sem várva a többiek reakcióját, már kormányzom is be a házba.

V.G.

-  Ide pakolhatsz. - mutat a kanapéra Harry és míg én nézelődök ő leül a hamuzó asztalra.

   Nagyon szép házban él Louis, sokkal szebben, mint az el tudtam képzelni eddig. Egyszerűen lélegzetelállítóan mesésen szép. Igazán letisztult és látszik rajta, hogy nem az övé az érdem, mégis van benne valami legénylakásos báj, ami megragad. A nappaliban hátizsákok vannak szétdobálva és ruhák mindenfelé. Gondolom a fiúk is ide pakoltak le.

-  És amúgy most hol van az unokahúgod? - próbálok csevegni.
-  A hotelben, ahol most lakom. Egy lány vigyáz rá.
-  Komolya otthagytad egy vadidegennel? - meredek rá kétségbeesetten.
-  Ide csak nem hozhattam.
-  Miért nem? Semmi olyasmiről nincsen szó, amiről ő ne hallhatna. - hajtom össze ruhámat, mire elkerekedett szemekkel mered rám. - Van rajtam valami?
-  Semmi. Csak nagyon csinos vagy. - habogja elpirulva.
-  Te most komolyan ezt mondtad? Mármint olvasgattam rólatok már pár dolgot és arra emlékszem, hogy te nagyon szép lányokkal randiztál. Mármint ... inkább menj ki. - most rajtam a sor, hogy elpiruljak, mert elárultam, hogy olvastam róla és rászántam az időmet, hogy rákeressek a cikkekre, amikben ő szerepel.
-  És, mit gondolsz.... - fut körbe arcán egy elégedett vigyor.
-  Hogy egy seggfej vagy. - hagyom ott a megilletődött srácot, aki köpni nyelni nem tud a válaszom hallatán.

   Szerintem nem erre számított. Nyilván arra készült, hogy majd én akkor a karjaiba omlok és ajnározni fogom, mint egy istent, de velem alaposan mellé fogott, ugyanis nem ez a fajta vagyok. Kimegyek a fiúkhoz, akik remekül el vannak. Liam és Niall a vízben áznak, Zayn koktélt szürcsölget és Louis pedig épp a akkor veszi le a nadrágját, mikor megérkezek.

-  Hazzát hol hagytad? - érdeklődik Liam.
-  Szerintem fő a levében. - vonok vállat és becopfozom a hajam, hogy ha bemegyek a vízbe ne lógjon a szemembe.
-  Miért? Mit mondtál neki?
-  Csak az igazat. Mármint gondolom nem sértődik meg, ha valaki lebunkózza?
-  Ugyan, kicsike...Miért sértődne meg az öreg Harry bácsi? - jelenik meg az emlegetett és szemérmetlenül közel hajol hozzám. - Lou, én azt hiszem megyek vissza hotelbe. Itt az ideje, hogy hazacuccoljak a saját kecómba.
-  De még csak most jöttél. - szomorodik el Niall.
-  Sajnálom haver. Szólít a kötelesség. Nem lehetek akkora seggfej, hogy hagyom az unokahúgomat egy idegennel. - szavait egyenesen nekem intézi és tudom, hogy nyilván rosszul esett neki, amit mondtam benn.
-  Harry, maradj. Ismerkedjünk... - javaslom elpirulva.
-  Most bezzeg ismerkednél. - förmed rám, amitől összerezzenek.
-  Sajnálom, hogy azt mondtam. Maradj kérlek.
-  Egy puszi és maradok. - vált azonnal hangnemet.

   Mit veszíthetek? Vállat vonok és odasétálok hozzá. A többiek csak néznek minket és elég furán bámulnak. Ettől én is félni kezdek, mert ki tudja mi járhat a birka fejében. Lábujjhegyre állok és közelebb hajolok az arcához. Gyorsan mozog, észre se veszem, hogy mi történik, csak akkor mikor a medence alja felé süllyedünk. Megijedek és kapálózok, de ekkor karokat érzek a derekam körül és akaratom ellenére is kinyitom a szemem. Harry mosolyog rám és egyre közelebb jön. Még inkább pánikolok és lépnék egyet hátra, de a fürtös erős karjai nem engednek. Még közelebb von és egyszerűen megcsókol. Leblokkolok és nem viszonozom csókját. Elszakad tőlem és furán méreget. Kiszakadok fogásából és felállok, majd kievickélek a vízből.

-  Azt hiszem jobb, ha hazamész. - nézek rá lenézően, majd Louis-hoz sétálok és elveszem a törölközőt, amit felém nyújt. - Ha csak bajt csinálsz fölösleges vagy.

  Szavaim ostorcsapásként érik, de csak bólint. Bemegy a háza és felöltözik. Lehajtott fejjel vonul el mellettem mikor felöltözött és kezet fog a haverjaival. Nagyon haragszom rá és egyáltalán nem értem mire volt ez jó, de mindenképpen összezavart...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ez lett volna a rész és elnézéseteket kérem a kicsike késésért, de csak mostanra tudtam befejezni.
Legyetek jók és igyekszem a folytatással.
Puszi :*:*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fogd a kezem... Nézd, hogy remegek

Amelie  " Ha minden összesítek csak azt az egyet bánom, hogy gyenge voltam. Hagytam, hogy az emberek megbélyegezzenek, elkönyveljenek annak, ami nem is voltam. Bántottak és minden szavukkal eltiportak. A padlón voltam, de szerencsém volt Vele, aki felemelt és segített megmutatni a világnak, hogy félreismert, hogy igenis erős vagyok nem számít mit mondanak. Ezért hálás vagyok az életnek, hogy elém sodorta azon a napon, amikor már minden veszni látszott. " Sierra " Azt mondják a férfi mindenek felett áll, hogy ő az egyedfejlődés csúcsa. Ahhoz képest elég egy félmosoly és azonnal csaholó kiskutyákká változnak, akinek minden szerve megszűnik funkcionálni, egyedül a kis kukac a nadrágjában kezd ficánkolni. Sekélyesek és kiszámíthatóak, nekem pedig pont erre volt szükségem. Egyetlen dologra tartottam jónak őket, a szexre, egészen addig míg nem találkoztam vele. Ő megtanított arra, hogy nem mindegyik egyforma és ő a legkülönlegesebb. Vajon meg tudok maradni abba

Társírók kerestetnek!

Aloha, kedves idetévedő! Ha itt vagy, és ezt olvasod, akkor nyilván megfordul a fejedben, hogy mire is készülök. Nos elárulom neked. Nem is olyan régen elmeséltem, hogy az új történetemnek négy főszereplője lesz, és a minap ráeszméltem arra, hogy nekem bizony elég komoly fejtörést fog okozni négy/öt karakter megformázása, ezért a segítségeteket kérem. Nem nagy feladat és tényleg nagyon jó lenne, ha jelentkeznétek, mert fontos lenne.    Tehát, három kiadó hely van, azt is megmondom, hogy hol ( Niall, Zayn és Liam rajongók előnyben ). Az első karakter, akinek " gazdát  " keresek, az:   Sierra  - Ide erősen perverz fantáziával megáldott jelentkezőket várok, akik betöltötték legalább a 16-t. Nem másért, csak van néhány elképzelésem a szereplő viselkedésével, beszédével és az egész karakterével kapcsolatban. Az ő rossz hobbija, hogy minden éjszaka más férfit cipel az ágyába és gondolom kitaláltátok, nem sakkoznak a hálószobában. Az én ötletem az volt, vagyis jobb

Ötödik rész

Aloha! Megjöttem a résszel, ami ma elég korán érkezik, ugyanis ma korán keltem. A következő rész természetesen még nincs kész, de mit is várunk tőlem? Viszont, itt az idő egy kis zárójelet nyitnom, ugyanis kétségbeejtő, ami itt folyik. Ismertek, tudjátok, hogy nem szoktam a kommentekért nyávogni, mert az nem az én stílusom, de amikor részről részre egy sem érkezik, az elgondolkodtat.... Tényleg ennyire rossz az írásom? Vagy valamit rosszul csinálok? Nekem is át kellene állnom arra a logikára, hogy nincs friss rész, míg nem jön össze N számú hozzászólás? Oké, az nem én vagyok, de néha, csak szökő évente egyszer-kétszer, jól esne pár sor. Oké, abbahagytam, mert ezt még leírni is fura. Vissza a kellemesebb dolgokra. Gondolkodom egy egészen új történeten, aminek Liam lenne a férfi főszereplője, mivel valljuk be....Deeeyuuum, nagyon jól néz ki a mi kis cukorfalatunk. Szóval, csak ennyit akartam, legyen további szép napotok! Millió ölelés, C. 05.   Az esküvő hamarabb eljöt