Ugrás a fő tartalomra

Életjel

Aloha!

Igen, jól látjátok, nem haltam meg. Túléltem az ünnepeket, nem ettem magam halálra és egészen jó egészségnek is örvendek, bár ez keveseket érdekel.
Nem kezdtem újra a blog írását, mivel egyszerűen nem futja rá az időmből, és most is csalok egy kicsit, ugyanis könyvelemzős prezentációt kellene csinálnom, de elakadtam. 

Kis helyzetjelentés:
  1. A Liam-es novella stagnál, továbbra sincs haladás az írásban, nem tudom, hogy befejezem-e egyáltalán, ami már egyáltalán nem kellene meglepjen titeket, tudván, mennyire csapongó egy ember vagyok.
  2. Belefogtam egy új Harry-s történetbe, aminek öt fejezete van kész, de nagyon lassan haladok vele, a vizsgák és nyilvánvaló motivációhiány miatt, de nagyon nagyon szeretem az alaptörténetet, szóval, ha egyszer is befejezem, akkor biztosan megosztom veletek.
  3. Egy Louis-s novella, a füzérből, teljesen megírva várja, hogy publikáljam, ha van rá igény, akkor esetleg részenként, egy hét leforgása alatt felteszem ide, de csak és kizárólag ha kapok visszajelzéseket, de ha nem, igazából az sem baj...mert nem akkora durranás, mint akármelyik másik. Meglátjuk.
  4. Egy új, saját szereplős történeten kezdtem agyalni, mert azt mondani, hogy konkrétan dolgozni kezdtem rajta, akkor hazudnék, és aki hazudik, a pokolra jut. Szóval, ha ezt valaki olvassa, és elég jónak érzi magát a pszichológiában, akkor NAGYON SZÉPEN KÉREM, hogy keressen meg (bloodorange07@yahoo.com) ugyanis a férfi főszereplő személyiségén kellene csiszolni, de nekem nem igazán megy.
  5. Nem lesz a blognak facebook csoportja, mert nem lett megszavazva, aki mégis vette a fáradtságot, hogy szavazzon, annak millió ölelést és csókot küldök.
Azt hiszem mindent elmondtam, ha még eszembe jut valami, akkor arról értesíteni foglak titeket. Addig is, millió ölelés!
C.


Megjegyzések

  1. Szia, én nagyon kiváncsi lennék a történetre és a novellára is! 😊
    Puszi: Zoe

    Ui.: Hiányzik már az írásod. xx

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fogd a kezem... Nézd, hogy remegek

Amelie  " Ha minden összesítek csak azt az egyet bánom, hogy gyenge voltam. Hagytam, hogy az emberek megbélyegezzenek, elkönyveljenek annak, ami nem is voltam. Bántottak és minden szavukkal eltiportak. A padlón voltam, de szerencsém volt Vele, aki felemelt és segített megmutatni a világnak, hogy félreismert, hogy igenis erős vagyok nem számít mit mondanak. Ezért hálás vagyok az életnek, hogy elém sodorta azon a napon, amikor már minden veszni látszott. " Sierra " Azt mondják a férfi mindenek felett áll, hogy ő az egyedfejlődés csúcsa. Ahhoz képest elég egy félmosoly és azonnal csaholó kiskutyákká változnak, akinek minden szerve megszűnik funkcionálni, egyedül a kis kukac a nadrágjában kezd ficánkolni. Sekélyesek és kiszámíthatóak, nekem pedig pont erre volt szükségem. Egyetlen dologra tartottam jónak őket, a szexre, egészen addig míg nem találkoztam vele. Ő megtanított arra, hogy nem mindegyik egyforma és ő a legkülönlegesebb. Vajon meg tudok maradni abba

Társírók kerestetnek!

Aloha, kedves idetévedő! Ha itt vagy, és ezt olvasod, akkor nyilván megfordul a fejedben, hogy mire is készülök. Nos elárulom neked. Nem is olyan régen elmeséltem, hogy az új történetemnek négy főszereplője lesz, és a minap ráeszméltem arra, hogy nekem bizony elég komoly fejtörést fog okozni négy/öt karakter megformázása, ezért a segítségeteket kérem. Nem nagy feladat és tényleg nagyon jó lenne, ha jelentkeznétek, mert fontos lenne.    Tehát, három kiadó hely van, azt is megmondom, hogy hol ( Niall, Zayn és Liam rajongók előnyben ). Az első karakter, akinek " gazdát  " keresek, az:   Sierra  - Ide erősen perverz fantáziával megáldott jelentkezőket várok, akik betöltötték legalább a 16-t. Nem másért, csak van néhány elképzelésem a szereplő viselkedésével, beszédével és az egész karakterével kapcsolatban. Az ő rossz hobbija, hogy minden éjszaka más férfit cipel az ágyába és gondolom kitaláltátok, nem sakkoznak a hálószobában. Az én ötletem az volt, vagyis jobb

Hetedik

Aloha, manókák! Meghoztam a novella utolsó részét, amit remélem mind kicsattanó örömmel fogadtok, ugyanis ez a cseresznye a sundae tetején, ugyanis kis cuki lett, bár ez szerintem már senkit nem lep meg. Az új blogomra tessenek bekukkantani, ugyanis fenn van az első rész, a linket pedig az oldalsávban megtaláljátok. Persze, semmi nem kötelező, de ezen a blogon most egy rövid ideig nem lesznek friss részek, legalábbis míg ki nem találom, hogy mit kezdjek az éppen a fejemben lévő ötletekkel. Akármilyen meglepő, van belőle egy pár. A mihamarabbi viszont látásig! Millió puszi! C. 07.   Majdnem egy fél év telt el, hogy utoljára beszéltem Louis-szal. Amikor a szerződésem felbontottam megkért, hogy ne menjek el, de akkor ez tűnt a helyes megoldásnak. Azóta felvettek könyvelőnek egy kisebb vállalathoz Londonban, így beköltöztem a fővárosba. A lakás egyelőre csak dobozokból és zsákokból áll, a bútorokon még rajta a szállításkor ráaggatott csomagolás, legalább is a legtöbbön.