Ugrás a fő tartalomra

2. Rész

V.G.

(17) Tumblr
- Csak egy narancslevet, legyen szíves. - mosolygok a pincérre aki azonnal el is siet.


   Egy fél órája várok a barátnőimre, hogy méltóztassanak megjelenni a megbeszélt időbe és mivel a pincér már nem hagyott békén, rendelnem kellett valami, még akkor is, ha egyáltalán nem vagyok szomjas, ráadásul egy félliteres ásványvíz itt lapul a táskámban.

-  Bocsi, de elhúzódott a felvételi az egyetemen. - huppan le mellém Ann.
-  Semmi baj, nem vártam annyira sokat... - füllentek, mivel tudom, hogy velem ellentéten, neki igen is fontos az egyetem.
-   Detty merre van?
-  Nem hallatott még magáról. Gondolom valamerre a városban kóricálhat.Fel kellene hívjuk.
-  Á, majd beesik. Lehet letámadott valami srácot és épp az első randin vannak. - kuncog a markába, majd egy laza intéssel odahívja magunkhoz a pincért, aki elámulva mered csodaszép barátnőmre.

   És valóban. Ann fantasztikusan néz ki a shortjában és testhez álló, ujjatlan felsőjébe, amit mellesleg egy butikból csent el még egy évvel ezelőtt. Na igen, nem szép dolog. A haja szoros kontyban díszíti a fejbúbját és a sminkje is tökélete, nem hivalkodó, de mégis figyelemfelkeltő. Nem szoktam bevallani, de a triumvirátusunkból magamat tartom a legegyszerűbbnek és a legszürkébbnek. Persze ez a többiek szerint nem így van, csak meg kellene tanulnom sminkelni magam. Naná, hogy ez sosem fog megtörténni. Nincs tehetségem a csajos külsőben. inkább vagyok pasisan elegáns, mint csajosan szexi.

-  Lányok, nem fogjátok elhinni kibe botlottam az utcán? - csap az asztalra Detty, mire mindketten összerezzenünk.
-  Nyilván egy tornádóval, mivel elég szar a hajad... - biggyeszti le ajkait Ann.
-  Az nem annak, hanem a hajszárítómnak a hibája. Amúgy pedig ha érdekel titeket Niall Horan a városban van...
-  És ennek mondnia kellene valamit? - emelem rá a tekintetem.
-  Igen, de ha rólad van szó nem haragszom meg. - legyint és szembe ül Annel. - A parkban volt és egy német juhászt sétáltatott...Olyan észbontó volt. - ábrándozik tovább.

  Mivel semmit nem értek a párbeszédükből és totál nem is érdekel, ezért inkább nézelődök egy kicsit.Majdnem velünk szemben egy srác ül egy kislánnyal, aki éppen pisztáciával eszi le magát, nagyon édes. A srácban semmi különöset nem találok, kivéve a tetoválásait a karján.A történetükre kíváncsi lennék. Fehár ujjatlan inge látni engedi izmos vállait és kalapja alól kikandikálnak barna fürtjei, napszemüvege pedig sejtelmes zöld szemeket takar, szerencsémre pont láthattam őket. Ajkait mosolyra húzza, ahogy letörli a kislány ruhájáról a fagyit és egy puszit nyom az arcára. Vajon kije lehet a kislány?

-  Torie, ma este megyünk bulizni... Hallottad? - zökkent ki Ann.
-  Nem lehet, családi vacsora. - emelem fel a kezeim magam elé.
-  Ez komoly?! - kérdezik egyszerre.
-  Sajnálom lányok. Talán majd legközelebb.
-  De holnap megyünk strandra, ugye?
-  Ha végeztem a műszakommal, akkor mehetünk. - iszok bele a narancslébe.
-  Ó, remélem ott lesz Niall és a többi srác is. - ábrándozik Detty.
-  Persze, mert nyilván minden nap a strandra járnak. Nem gondolod, hogy van saját medencéjük, magas kerítések mögött? - könyökölt fel Ann.
-  Igazad van...
-  Mellesleg nekem hamarosan mennem kell, mert apa hazahoz egy csomó munkát és segítenem kell neki, meg aztán Tessa is megígértette velem, hogy vacsorát főzök.
-  Elég gáz, hogy te tartod el a családodat.
-  Csak néha vacsit főzök. Nem olyan nagy ügy ez.
-  De igen, főleg, hogy a mostohaanyád nem sok mindent dolgozik.
-  Ő a pénztáros a boltunkban, persze, hogy dolgozik.
-  Jó, nem mondtam semmit. Amúgy nekem is mennem kell, ki akarom még venni a mappámat a suliból. - áll fel Ann.
-  Menjetek csak nyugodtan, nekem is dolgom van. - tűri a füle mögé szőke tincseit Detty.
-  Niall kajtatása nem jelent dolgot. - cukkolja barátnőnket Ann.
-  Hé!
-  Csak viccelünk. Megyek, lányok. Majd holnap beszélünk. Jó szórakozást ma estére.
-  Nélküled nem lesz olyan, Baby. - puszil meg Detty és táskáját a vállára dobva már ragadja is karon Ann-t, hogy együtt mehessenek dolgukra.

   Lassan összekészülődök én is, fizetek, majd megyek haza. Otthon csend van, ez pedig zavar. A nappaliban benyomom a magnót elindul a kedvenc Beatles albumom, a Revolver. Feltekerem maximumra és elmegyek átöltözni. Lemosom a kevés sminkem és hajam oldalra fonom. Apa egyik kinyúlt pólóját és legginst veszek fel, majd visszatérek és Paul McCartney - val éneklem a Good Day Sunshine mámorító sorait. Remek délután lesz ez, még akkor is, ha nekem kell vacsit főzni.

H.S.

HARRY STYLES AWW ♥♥
-  Hát,haver ezt jól megcsináltad.- röhög Lou.
-  Nem kell szekálni. Igazából a kicsikkel még jobban be lehet csajozni.
-  Mintha neked kellene segítség. Most komolyan, meddig leszel bébicsősz?
-  Három hét,de keresek egy hivatásos dadát. Nem fogok lemondani a bulikról mikor most van egy kis szabadidőnk.
-  Jó ötlet. Ma este bulizni megyünk, remélem készen állsz.
-  De ti mit is kerestek a városban? Nem úgy volt, hogy mindenki hazamegy?
-  Már visszajöttünk. Nem hagyhatjuk egyedül a mi drága kicsi Hazzánkat.
-  Igazad van, mit is kezdenék én a négy hülye haverom nélkül.
-  Akkor este?
-  Ja, addig kitalálok valamit.
-  Ügyes legyél, ám! Nem egy prostira bízni az unokahúgod.
-  Fogd be,  az egyszeri eset volt és nem prosti volt.. - förmedek rá.
-  Jó, vettem a lapot. Este ott leszünk a hotelné, ahol rejtőzködsz.
-  Viszlát, Lou. - kuncogok és bontom a vonalat.

   Mikor leteszem a telefont, Marie szinte azonnal felpattan az ágyban és érdeklődve néz rám. Na mibe, hogy hallgatózott a kis fruska? Leülök mellé és meredünk egymásra.

-  Én is megyek veled buliba...Barry.
-  M, tudod, hogy nem lehet.
-  De miért nem?! Nem fogok inni, ígérem. - pislog őszinte átéléssel.
-  Tudom, hogy nem innál, csak ez a buli nagyfiúknak való.
-  És akkor én mit fogok csinálni?
-  Most rögtön? Lemegyünk és eszünk egy fagyit.

   Erre a kijelentésemre mintha feldobódott volna és is felejti a bulit. Felveszek egy ujjatlan inget és farmert, majd kalapot, napszemüveget és kész is vagyok. M tökéletesen van felöltözve, így magamhoz véve a tárcámat már mehetünk is. Kinn szerencsére mindenki annyira rohan, hogy nyugisan tudunk sétálni és cukrászda teraszán is csak három lány beszélget. Mindhárom szőkés hajú és nagyon csinos. De az egyik különösen felkelti a figyelmemet. Amíg a pincér kihozza a fagyikat, nekem van alkalmam jobban szemügyre venni a társaságot.

   Egyikük shortot és ujjatlan felsőt visel, haja pedig kontyba van fogva. Alakja tökéletes, formás mellek és kerek fenék, lapos has. Igazán kívánatos, de nem eléggé. A másik szőkeség nyári ruhában van, fején pedig kalap, ami alól szőke fürtjei omlanak a vállára. Az ő arcát nem látom, mert háttal ül, de nyilván ő is helyes. a harmadik lány számomra a legérdekesebb. Olyan, mintha magamat látnám mellekkel. Na jó, ez kicsit erős túlzás, de tényleg így érzem. Farmer és ujjatlan felső van rajta, azon pedig egy zakó. Táskája a szék karján pihen és pántja a földre ér, de mintha nem érdekelné. Alig van rajta smink és a haja sincs gondosan beállítva. Mondjuk ez utóbbi rólam nem mondható el, de attól még...

-  Barry... - suttog M.
-  Igen? - kapom oda a fejem.
-  A fagyi olyan finom! Edd a tiedet, mert elolvad.
-  Oké, de te is a tiedet.

  Már nincs időm többet bámulni a lányt, ugyanis M leeszi magát és nekem le kell töröljem a ruhájáról. Jókora foltot hagy a zöldes színű édesség, aminek a személyzet a hotelben nem igazán fog örülni. Egy puszit nyomok az arcára, hogy ne érezzen bűntudatot, és mire újra lenne annyi időm, hogy a lányra nézzek, addigra ő már távolodik a cukrászdától. Bele kell törődnöm, hogy ez ennyi volt... Viszont abban biztos vagyok, hogy ha újra látom, akkor beszélni fogok vele.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ez lenne a második rész, remélem tetszett. Köszönöm az előző részhez a pipákat, még ha keveset is kaptam.
Legyetek jók és talán holnap, vagy már csak az új évben jelentkezem az új résszel.
Puszi :*:*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fogd a kezem... Nézd, hogy remegek

Amelie  " Ha minden összesítek csak azt az egyet bánom, hogy gyenge voltam. Hagytam, hogy az emberek megbélyegezzenek, elkönyveljenek annak, ami nem is voltam. Bántottak és minden szavukkal eltiportak. A padlón voltam, de szerencsém volt Vele, aki felemelt és segített megmutatni a világnak, hogy félreismert, hogy igenis erős vagyok nem számít mit mondanak. Ezért hálás vagyok az életnek, hogy elém sodorta azon a napon, amikor már minden veszni látszott. " Sierra " Azt mondják a férfi mindenek felett áll, hogy ő az egyedfejlődés csúcsa. Ahhoz képest elég egy félmosoly és azonnal csaholó kiskutyákká változnak, akinek minden szerve megszűnik funkcionálni, egyedül a kis kukac a nadrágjában kezd ficánkolni. Sekélyesek és kiszámíthatóak, nekem pedig pont erre volt szükségem. Egyetlen dologra tartottam jónak őket, a szexre, egészen addig míg nem találkoztam vele. Ő megtanított arra, hogy nem mindegyik egyforma és ő a legkülönlegesebb. Vajon meg tudok maradni abba

Társírók kerestetnek!

Aloha, kedves idetévedő! Ha itt vagy, és ezt olvasod, akkor nyilván megfordul a fejedben, hogy mire is készülök. Nos elárulom neked. Nem is olyan régen elmeséltem, hogy az új történetemnek négy főszereplője lesz, és a minap ráeszméltem arra, hogy nekem bizony elég komoly fejtörést fog okozni négy/öt karakter megformázása, ezért a segítségeteket kérem. Nem nagy feladat és tényleg nagyon jó lenne, ha jelentkeznétek, mert fontos lenne.    Tehát, három kiadó hely van, azt is megmondom, hogy hol ( Niall, Zayn és Liam rajongók előnyben ). Az első karakter, akinek " gazdát  " keresek, az:   Sierra  - Ide erősen perverz fantáziával megáldott jelentkezőket várok, akik betöltötték legalább a 16-t. Nem másért, csak van néhány elképzelésem a szereplő viselkedésével, beszédével és az egész karakterével kapcsolatban. Az ő rossz hobbija, hogy minden éjszaka más férfit cipel az ágyába és gondolom kitaláltátok, nem sakkoznak a hálószobában. Az én ötletem az volt, vagyis jobb

Ötödik rész

Aloha! Megjöttem a résszel, ami ma elég korán érkezik, ugyanis ma korán keltem. A következő rész természetesen még nincs kész, de mit is várunk tőlem? Viszont, itt az idő egy kis zárójelet nyitnom, ugyanis kétségbeejtő, ami itt folyik. Ismertek, tudjátok, hogy nem szoktam a kommentekért nyávogni, mert az nem az én stílusom, de amikor részről részre egy sem érkezik, az elgondolkodtat.... Tényleg ennyire rossz az írásom? Vagy valamit rosszul csinálok? Nekem is át kellene állnom arra a logikára, hogy nincs friss rész, míg nem jön össze N számú hozzászólás? Oké, az nem én vagyok, de néha, csak szökő évente egyszer-kétszer, jól esne pár sor. Oké, abbahagytam, mert ezt még leírni is fura. Vissza a kellemesebb dolgokra. Gondolkodom egy egészen új történeten, aminek Liam lenne a férfi főszereplője, mivel valljuk be....Deeeyuuum, nagyon jól néz ki a mi kis cukorfalatunk. Szóval, csak ennyit akartam, legyen további szép napotok! Millió ölelés, C. 05.   Az esküvő hamarabb eljöt