Ugrás a fő tartalomra

My BabyB-s piece of Art

Csak egy szokásos este…

he is beautiful
   Ez a bár semmit sem változott, már három éve, hogy ide járok de még egy asztal sem tevődött más helyre, egy szék sem mozdult el eredeti helyéről. Három évvel ezelőtt is Ben volt a pultos és pont ilyen pohárba töltötte a whiskyt amiből most is éppen iszok. Egy magas ,jóképű, sármos férfire tévedt a tekintetem, ő a pult másik felén ült és ugyanazt a májmérget fogyasztotta mint én. Éreztem ahogy izzó kék szemeivel megvizsgálja az arcom, majd egy pillanatra lejjebb téved tekintete, ruhám alaposan dekoltált felső részére. Kicsit szégyenkezve pillantott újra poharára, de végül újra kísértésbe esett. Én gyengéden beleharaptam ajkaimba majd a keresztbe tett lábamat leemeltem a másikról és leszálltam a székről, lassú, nőies lépteket tettem kiszemeltem felé, mire kicsit idegesen kihúzta magát majd beletúrt a hajába. Nem kellett több, hogy rájöjjek nem egy nagymenő felé vezetnek lépteim. Tudtam, hogy nem kell mondjak egy szót sem, hiszen a pillantásom mindent elárul.

- Leülhetek?
- Persze, persze - vetett egy hirtelen pillantást a szabadon lévő helyre – aam nos...meghívhatlak valamire?
- Még egy whisky jól esne – vetettem be ellenállhatatlan pillantásom, aminek eddig egy férfi sem tudott ellenállni...most sem hagyott cserben.
- Két whiskyt – kiáltotta oda Ben-nek, aki halvány bólintással jelezte, hogy felvette a rendelést.
- Különben a nevem Louis ,téged...
- Sierra – vágtam a szavába, mivel mindig is utáltam a formalitásokat.
-Amúgy...nagyon...nagyon csinos vagy, ez a ruha nagyon jól áll neked – pillantott újra kebleimre – a piros, a te színed – ült hozzám picit közelebb.

   Elrejtettem egy mosolyt, hiszen ez a bók annyira béna és esetlen volt mintha egy 8.-os diák mondta volna első randiján, de mivel már nem tudtam türtőztetni magam, azonnal a tárgyra tértem:

-Tetszem neked, Louis? - kérdeztem és közben óvatosan combjára helyeztem forró tenyeremet, amitől azonnal elvörösödött, amit még a lámpák váltakozó fényében is tisztán láthattam.
- Igen – nyögte ki végül.

   Nekem több sem kellett, bal kezemet az övére helyeztem majd áttettem a combomra. A keze hideg de puha volt, egyre feljebb és feljebb húztam a kezét, egy pillanatra találkozott tekintetünk ,de ez nem tántorított el attól, hogy folytassam tovább, amit elkezdtem. Már tudta mire készülök és belement a játékba, most már magától irányította a kezét

- Rajtad nincs bugyi? – állt meg egy pillanatra mikor elérte a kívánt pontot, én csak egy mosollyal válaszoltam.

  Lassan becsúsztatta mindkét ujját és mozgatni kezdte egyre gyorsabban és gyorsabban. Próbáltam csendben élvezni, de azért erősen markoltam a szék szélét. Mikor már majdnem eljutottam a csúcsra éreztem ahogy hirtelen Louis kirántja kezét és a pultra pillant. Ben egy huncut pillantást vetett áldozatomra, majd miután letette a kért rendelést, megfordult és elslattyogott a pult másik felébe. Mintha egy teljesen más férfi ült volna mellettem, kezét újra a combomra helyezte majd közelebb hajolt 

- Kívánlak - mondta határozottan

   Én nem válaszoltam semmit csak a poharamért nyúltam majd megittam tartalmát, újra megfogtam a kezét, felálltam és magammal rántottam. Ahogy kiértünk a helyiségből, a kék szemű egyből letámadott, a falhoz szorított, szinte éreztem szívverését. Heves csókolózásba kezdtünk mire ő újra benyúlt a szoknyám alá.

-Gyere, ott a kocsim – rántott most ő magával mire én engedelmesen követtem.

  A hátsó ülésre tuszkolt majd ő is beszállt. Tétovázás nélkül lehúzta ruhám cipzárját és letépte rólam, én e közben az övével babráltam. Mire sikerült kikapcsolnom ő már át is emelte nyakán a felsőjét és lejjebb csúsztatta nadrágját, bokszerével együtt. Én köré fontam a lábam mire ő belém hatolt. Egy enyhe sikoly hagyta el a szám majd becsuktam a szemem és átadtam magam az élvezetnek. A kezemet a felettem lévő ablakra tapasztottam, mire Louis a nyakamat kezdte csókolgatni. Testünk egyenletesen mozgott, a kezemet az ablakról most a hátára vezettem és belemélyesztettem körmeim izmos felsőtestébe.

-Ah Istenem! – kiáltottam fel mire ő válaszul felgyorsította a tempót.

   Testem forróság öntötte el majd mielőtt meghódítottam volna a csúcsot újdonsült partneremmel egy erőteljesebbet sikítottam alatta és éreztem ahogy elönt a gyönyör. Louis is felmordult, hangjának mélységétől libabőrös lettem. Amint befejezte az aktust rám nehezedett testével és arcát hajamba fúva próbálta visszaállítani légzésének normális ritmusát. Mindketten fáradtan öleltük egymást pár másodpercig, majd felült és visszarántotta magára a nadrágját. Éreztem, hogy az estének még nincs vége…

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nos, ismét kérdezhetitek, hogy mi ez és miért nem a rész. Nos, régebben volt a verseny, amikor pályamunkákat vártam, hogy közösen tudjunk egy történetet írni, ami persze nem jött össze, de most kiteszem a számomra abszolút nyertes novellát, ami a legpajzánabb karakter szemszögéből íródott és egy nagyon kedves barátnőm alkotása, aki bár blogol, de vannak történetei.
Szóval, mondtam neki, hogy ha már a történetből nem lett semmi, a munkáját megosztom veletek, mert tudom, hogy mindenki mennyire elalél az ilyen +18-as izéktől. Az egyetlen változtatás, amit elkövettem az a férfi szereplő nevének megváltoztatása, tekintve, hogy a blog 1D-vel foglalkozik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fogd a kezem... Nézd, hogy remegek

Amelie  " Ha minden összesítek csak azt az egyet bánom, hogy gyenge voltam. Hagytam, hogy az emberek megbélyegezzenek, elkönyveljenek annak, ami nem is voltam. Bántottak és minden szavukkal eltiportak. A padlón voltam, de szerencsém volt Vele, aki felemelt és segített megmutatni a világnak, hogy félreismert, hogy igenis erős vagyok nem számít mit mondanak. Ezért hálás vagyok az életnek, hogy elém sodorta azon a napon, amikor már minden veszni látszott. " Sierra " Azt mondják a férfi mindenek felett áll, hogy ő az egyedfejlődés csúcsa. Ahhoz képest elég egy félmosoly és azonnal csaholó kiskutyákká változnak, akinek minden szerve megszűnik funkcionálni, egyedül a kis kukac a nadrágjában kezd ficánkolni. Sekélyesek és kiszámíthatóak, nekem pedig pont erre volt szükségem. Egyetlen dologra tartottam jónak őket, a szexre, egészen addig míg nem találkoztam vele. Ő megtanított arra, hogy nem mindegyik egyforma és ő a legkülönlegesebb. Vajon meg tudok maradni abba

Társírók kerestetnek!

Aloha, kedves idetévedő! Ha itt vagy, és ezt olvasod, akkor nyilván megfordul a fejedben, hogy mire is készülök. Nos elárulom neked. Nem is olyan régen elmeséltem, hogy az új történetemnek négy főszereplője lesz, és a minap ráeszméltem arra, hogy nekem bizony elég komoly fejtörést fog okozni négy/öt karakter megformázása, ezért a segítségeteket kérem. Nem nagy feladat és tényleg nagyon jó lenne, ha jelentkeznétek, mert fontos lenne.    Tehát, három kiadó hely van, azt is megmondom, hogy hol ( Niall, Zayn és Liam rajongók előnyben ). Az első karakter, akinek " gazdát  " keresek, az:   Sierra  - Ide erősen perverz fantáziával megáldott jelentkezőket várok, akik betöltötték legalább a 16-t. Nem másért, csak van néhány elképzelésem a szereplő viselkedésével, beszédével és az egész karakterével kapcsolatban. Az ő rossz hobbija, hogy minden éjszaka más férfit cipel az ágyába és gondolom kitaláltátok, nem sakkoznak a hálószobában. Az én ötletem az volt, vagyis jobb

Ötödik rész

Aloha! Megjöttem a résszel, ami ma elég korán érkezik, ugyanis ma korán keltem. A következő rész természetesen még nincs kész, de mit is várunk tőlem? Viszont, itt az idő egy kis zárójelet nyitnom, ugyanis kétségbeejtő, ami itt folyik. Ismertek, tudjátok, hogy nem szoktam a kommentekért nyávogni, mert az nem az én stílusom, de amikor részről részre egy sem érkezik, az elgondolkodtat.... Tényleg ennyire rossz az írásom? Vagy valamit rosszul csinálok? Nekem is át kellene állnom arra a logikára, hogy nincs friss rész, míg nem jön össze N számú hozzászólás? Oké, az nem én vagyok, de néha, csak szökő évente egyszer-kétszer, jól esne pár sor. Oké, abbahagytam, mert ezt még leírni is fura. Vissza a kellemesebb dolgokra. Gondolkodom egy egészen új történeten, aminek Liam lenne a férfi főszereplője, mivel valljuk be....Deeeyuuum, nagyon jól néz ki a mi kis cukorfalatunk. Szóval, csak ennyit akartam, legyen további szép napotok! Millió ölelés, C. 05.   Az esküvő hamarabb eljöt